BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

February 3, 2010

Dari kata timbullah sayang

Tanggal 02/10/09..
Aku menerima sebentuk cincin bertakhta kn batu(ade 5 kot batunye). Menerima drpd siapa??inilah yg akan aku bgthu..aku menerima lamaran drpd seorg cikgu aku sndri..percaya atau tdak itu terpulangla..rupe2nyer dye dh lame syok kt aku..hehehehe.kini aku menjdi tunangan org..aku harap dye bleh la trima aku seadanya..yg agk2 comel dan cun ne(thap prasan:smpi thap gaban dh).cerita bermula apabila kteorang start sms antra 1 sma len…x thu la mcm ner bleh jtuh chinta ngan mamat sorang ne kn..tp tu la dinamakn jdoh..kalu dh jdoh x kn ke mane..aku pnah mengeluarkan satu statement “mane ade ansem pn cikgu 2”.hihihi..akibat mngtakn dye x ansem trus kne badi kot jtuh chinta kt ckgu 2..hihihi..


Lame gak la couple2 ne kn ader la dalam 3 thun mnyulam kasih..(chewah)..pas 3 thun aku mula mengikat tali pertunangan..bkn tali rapai ke trik tali k..dh 4 bln aku bertunang..x taw la nk ckp mcm ner bler dh bertunang ne..Org kate kalu dh bertunang ne bnyk dugaannya.x taw la brape bnyk dgaannya..arap2 xder la dugaan..kalu mrjuk2 mnje 2 ader la..hahaha..nk manje2 ktekn..nnti aku tnjuk picto pertunagan aku..kre aku tnang pn on the spot jer..antaran gler sempoi je kn..hahahahahaha…tp kre grand jgak la kn..sbbnyer share mjlis ngan akak aku..kre blik pngantin aku gne dlu la..amik seri pengantin..


Bila aku ckp ngan org aku da tnang msti sume x cyew..x thu la nape.mde sngt kot dh bertnang..ala dh jdoh nk ckp pe kn..aku bajet nk kawen taun dpan tp family in law aku nk cpat la kn..kre ujung taun kawen..yeyeyeyeye..mklumlah dh mertua dh ske nk ckp pe kn..kwen nnti mcm2 nk pki..skpi skang x taw nk wat tema per..antaran lg..pelamin..pening aku nk pkir..kawen skali je kot.mstilah nk wat yg grand2kn..hihihi..tgh pening dok tgk web pngantin ne..agk2 nnti aku kawen rmai kah yg mau dtg??..entah la x taw nk ckp aper kalu mmber x dtg..sdh kot..ngeeee~..nnti kalu ader perkmbangan psal kawen..aku ku post di blog nie..











0 sisipan: